Handelsbetingelser

Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig som kunde og

Jysk Sikrings Service ved Kim Hansen

Afdeling Aabenraa:

Midtløkke 67

6200 Aabenraa

Afdeling Århus:

Nordre Strandvej 97

8240 Risskov

Afdeling Middelfart:

Værkstedsvej 12

5500 Middelfart

Tlf 6072 0516 hverdage 08.00 - 17.30

Antal ansatte: 3

CVR Nr. 30 94 98 89 

 

Virksomhedsform: Privat Ejet

Etableringsår:2007                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

Bestilling:

På Jysk Sikrings Service kan du bestille varer via vores hjemmeside http:www.jysksikringssalg.dk eller på telefon 6072 0516 fra kl. 08.00 til 17.30 i hverdage eller via e-mail info@jysksikringssalg.dk. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os. Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med Jysk Sikrings Service, indgås aftaler på følgende sprog:

Dansk.

Der er ikke mulighed for at se tidligere ordre ved en login mulighed på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til info@jysksikringssalg.dk

 

Betaling:

På Jysk Sikrings Service kan der betales med:

MobilePay til tlf. 60720516. Kreditkort. Dankort. E-Dankort. Visa-Dankort. Visa. Visa Elektron. MasterCard. Maestro. JCB. Via Bill. Bankoverførsel. Faktura med EAN-nummer for virksomheder og kommuner.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

Hos Jysk Sikrings Service er der ingen kreditkortgebyrer ved Dankort. E-Dankort. Visa-Dankort. Via Bill. Bankoverførsel. Visa. Visa Elektron. MasterCard. Maestro. JCB. Faktura og EAN-faktura for kommuner og virksomheder samt Mobilepay.

Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pinkoden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Jysk Sikrings Service eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Jysk Sikrings Service. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Der kan ikke betales med efterkrav ved Jysk Sikrings Service.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned. 
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 

Læs mere her: www.viabill.com/kredit  

 

Kreditkortsikkerhed:

Vi har gjort os stor umage med at kunne tilbyde en sikker løsning til vore kunder og garanterer, at vi ikke gemmer følsomme oplysninger på vores egen server.Alle kreditkort informationer indtastes i et sikkert miljø (SSL), og sendes i krypteret form videre til PBS. Når du betaler en ordre med kreditkort, får Jysk Sikrings Service retten til at hæve beløbet, når vi afsender din ordre.

Det kan samlet skitseres således:

Ordre
Hæves
Beløb
Komplet
Ved afsendelse
Hele beløbet
Del-leveret
Sidste forsendelse
Hele beløbet
Delvis udsolgt *
Ved afsendelse
Beløbet minus udsolgte linier
Udsolgt
Ingen
Annulleres
 

 * Du kontaktes, inden ordren ekspederes, og har naturligvis mulighed for at annullere hele ordren.

  

Fragt:

Privatpakker fragtgebyr på 52 kr. Varen sendes med post nord og leveres valgfrit til en pakkeboks eller et posthus, vælg ved bestilling hvilken pakkeboks eller posthus varen skal leveres til.

Privatpakker fragtgebyr på 68 kr. Varen sendes med post nord leveres til kundens adresse.

Erhvervspakker fragtgebyr på 68 kr. eksl. moms, 85 kr. inkl. moms. Varen sendes med post nord til kundens erhvervs adresse.

Varen bliver normalt leveret i løbet af 1-2 dage fra bestillingsdatoen via Post Danmark som pakkepost. Efter endt bestilling på vores hjemmeside vil du modtage en bestillingsbekræftelse som ”bevis” på at din ordre er registreret af vores ordresystem. Vi vil straks, når vi har behandlet din bestilling, sende dig en meddelelse om hvorvidt vi kan imødekomme din bestilling.

På afsendelsesdagen vil du pr. e-mail modtage en besked om at din ordre er blevet afsendt med et pakkenummer fra Post Nord. Husk, at du altid kan se status på din ordre via den brugerkonto du har oprettet hos jysksikringssalg.dk.

Når din bestilling er afsendt vil du kunne følge den via Track 'n Trace.

Ved Grønland, Færøerne, Sverige eller Norge: Kontakt Jysk Sikrings Service for priser.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved tlf. 6072 0516 eller e-mail info@jysksikringssalg.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering:

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

 

Varens stand, når du sender den tilbage:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Afdeling Aabenraa:

Jysk Sikrings Service

Midtløkke 67 Kliplev

6200 Aabenraa

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. PS! Kun ved forudgående aftale.

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret:

Købelovens mangels regler gælder for varekøb.

Når du handler på jysksikringssalg.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.

Afdeling Aabenraa:

Jysk Sikrings Service

Midtløkke 67 Kliplev

6200 Aabenraa

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:

Fakturanummer og beskrivelsen af fejlen

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og at få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

 

Persondatapolitik Cookies:

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (fx. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er.

Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website fx. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet. En cookie lagres på brugens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra.

Det eneste disse cookies bruges til er at genkende din PC.Rent teknisk kan ”Cookies” deles op i to typer. Den ene type kaldes ”sessioncookies” ”sessioncookies” er til for at holde styr på, hvad du har lagt i din indkøbskurv, mens du navigerer rundt på hjemmesiden. ”sessioncookies” gemmes ikke på din PC, men forsvinder når du lukker din web-browser.Der findes en anden type ”Cookie” som kaldes ”permanent Cookie” og den gemmes som en tekstfil på din PC i ca. en måned. En ”permanent Cookie” er med til at vores server kan genkende din PC næste gang du logger ind på vores hjemmeside.

På info@jysksikringssalg.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du har altid mulighed for at slette cookies fra din computer. Det kan fx gøres på følgende måde: I Internet Explorer 5.X slettes cookies under menuen ”Funktioner” -> ”Internetindstillinger” -> ”Slet cookies

Logstatistik:   På websitet benyttes ikke log-statistik eller trafikanalyse af brugerne på websitet.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Jysk Sikrings Service og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på Jysk Sikrings Service er ejer Kim Hansen. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@jysksikringssalg.dk. 

 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte ejer Kim Hansen Jysk Sikrings Service. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.01.2018

 

 

Særligt for køb af montering:

Levering

Ved bestilling af montering for alarm og videoovervågning anlæg gælder vores faste priser på shoppen ved service og montering, dog hvis der er lavet et separate tilbud gælder denne pris.

Ved montering er der ingen fragtudgifter.

 

Leveringstiden for ydelsen

Efter bestilling af montering, kontakter vi kunden indenfor 1-3 hverdage for at aftale monteringstidspunktet.

 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.

 

I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

 

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.

 

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail info@jysksikringssalg.dk eller tlf. 60720516. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument.

 

Ydelser undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

                                                                                                                                                  

  1. Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes.
  2. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve de rimelige omkostninger, for det arbejde, der allerede er leveret.

Timeløn 550 kr. inkl. Moms.

Kørsels tillæg 250 kr. inkl. Moms.

Materiale gældende priser på shoppen.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.


Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen, kan du kontakte os på tlf. 60720516 eller info@jysksikringssalg.dk.

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.


Særligt for abonnementer Greentel simkort:

Levering

Ved bestilling af alarm simkort fra Greentel gælder vores faste priser på shoppen ved Simkort Til Alarm.

Der er ingen fragtudgifter ved bestilling af et Greentel simkort.


Leveringstiden for abonnementsydelsen

Efter bestilling af Greentel simkortet sendes simkortet indenfor 1-2 dage med Post Nord og leveres indenfor 5 hverdage.


Opfyldelse

Greentel simkortet oprettes af Jysk Sikrings Service indenfor 1-2 hverdage, straks efter registrering vil kunden få tilsendt en velkomst e-mail fra Greentel, velkomst e-mail beskriver hvordan der logges på Greentel hjemmeside, hvordan man tilmelder manuel kreditkort betaling eller automatisk kreditkort betaling.

Ønskes tilmelding til betalingsservice oplyses dette til Jysk Sikrings Service ved bestillingen.


Bindingsperiode

Der er ingen bindingsperiode ved Greentel.


Opsigelse

Der er ingen opsigelsesvarsel ved Greentel.

Ved opsigelse af Greentel sendes en e-mail til info@jysksikringssalg.dk

Når e-mail er modtaget, vil aftalen blive opsagt indenfor 1-2 hverdage ved Greentel.


Særlige vilkår

Vælger du manuel optankning, så skal du selv huske at tanke op, hver gang din mobilkonto nærmer sig 0 kr. Du modtager en e-mail og SMS, når din mobilkonto kommer under 50 kr., Kommer din mobilkonto ned på 0 kr., så bliver der spærret for udgående trafik, indtil der bliver tanket op igen og din mobilkonto kommer over 0 kr. Er din mobilkonto i nul mere end 5 dage, så bliver der både spærret for udgående og indgående trafik.

Når saldoen har været i minus i yderligere 10 dage, sendes sagen til inkasso og der pålægges et inkasso gebyr på 100 kr. Inkasso selskabet har derudover ret til at opkræve gebyr for deres indsats. Ved fremsendelse til inkasso opsiges nummeret samtidigt.


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, aftalen er indgået.

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (indsæt mail, tlf. nummer osv.) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument.


Tilbagebetaling af abonnementsbetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementsydelsen, der allerede er leveret. Mindste prisen pr. måned 19 kr. inkl. Moms.

 

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.


Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet, kan du kontakte os på tlf. 6072 0516 eller mail

info@jysksikringssalg.dk.

Købelovens mangelsregler kan ikke finde anvendelse på abonnementer. Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvilken ydelse, der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen. Hvis der er tale om levering af varer er nedenstående gældende:

Du kan reklamere over fejl og mangler, der var tilstede på leveringstidspunktet i indtil 2 år efter levering af varen.  Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan endvidere gøre indsigelse vedrørende uautoriserede debiteringer gældende over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder.


Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Jysk Sikrings Service

Midtløkke 67 Kliplev

6200 Aabenraa

E-mail: info@jysksikringssalg.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)